He fell down just like rain.

Ne kadar salak olduğunuzun farkında mısınız? Hayır sanırım değilsiniz, ama size anlatabilirim.

Çağlayan meydanına akan son verilere göre 2 milyon kişi vardı. İzmir'de 2 milyon kişi vardı. Tandoğan'da 1 milyon arası insan vardı. Çanakkale, Zonguldak ve birkaç yerde daha miting oldu, onların toplamı da 2 milyon civarıydı. Toplayın? 7 milyon.

CHP kaç milyon oy aldı biliyor musunuz? Yedi.

Salaksınız. Salaksınız çünkü ben "böyle demokrasi olmaz, oradan Ali Sami Yen'e dönüp maç seyredecek gibi Atatürkçülük gösterilmez" derken beni linç ettiniz. (Direk siz değil, ama zaten belli birine de konuşmuyorum.) Bloglarınıza (evet çoğunuz) resimler astınız, Ata'ya mesajlar yolladınız, bak emin ellerdeyiz dediniz, Tayyip baksana kaç kişiyiz saysana dediniz. Gözlerinizi açmadınız, çünkü muhtırayı konuşuyordunuz. Provokasyonu konuşuyordunuz. Provokasyona gelmiştiniz ve ülkenin bölünme eşiğine geldiğinden bihaberdiniz. AKP'nin hatalarını önüme rakamla getiremeyenler, anlatamayanlar akmıştı Çağlayan meydanına. %80'i oluşturan koyunlar akmıştı.

Salaksınız, çünkü hatayı göremiyordunuz. Amerika'nın açık kafalara gün gibi bariz olan tehditlerini görmüyordunuz, siz muhtıra ve etkileriyle ilgileniyor, tezahürat yapıyordunuz. Tandoğan meydanıyla Çağlayan meydanına akanların sayısının neden iki katına çıktığını bilmiyor, bilmek istemiyor, "Türkiye laik" diye içinizi rahatlatıyordunuz.

Salaksınız, çünkü Türkiye laik değil. Türkiye'nin borsada parası var. Türkiye borsayı stabil bir konumda tutabilecek her iktidara oy verecek. Borsada parası ve aklında başı olan kimse cesurca oyunu CHP'ye veremez.

Annemle tartışıyordum seçimlerden önce. Ona meydanlardaki gösterileirn manipülasyon olduğunu söyledim, onlara kıçımla güldüğümü ve gerçekten vahim bulduğumu. Bana Atatürkçülüğün dalga geçilecek birşey olmadığını katı bir yüzle anlattı.

Seçimden sonra benimle aynı fikirdeydi. Çünkü oradaki Atatürkçülük değildi, oradaki sadece koyunların güdülmesiydi. O an itibariyle bir muhtıra vesilesiyle gaza gelmiş koyunların. Sizin.

Kendinizi sistemin üzerinde görüyor olabilirsiniz, hayır. Siz, kendinizi sistemin dışında olarak hayal edenler sistemin en önemli parçasısınız, siz koyunların kendini zeki olduğu fikriyle kandıran versiyonlarından başka birşey değilsiniz. Bazı koyunlar sağı, bazı koyunlar vatan hainlerini, bazı koyunlar ise solu takip eder. Siz koyunlar ise kendinizi bunlardan üstün hissederek egonuzu tatmin etme yolunu takip ediyorsunuz. Ama bu sizi sikindirik bir koyundan başka birşey yapmıyor, özür dilerim. Ve siz koyunlar oy vermiyorsunuz, herşeye yorum yapıyorsunuz, ve ben bir tarafta değilim diyerek kendinizi kandırıyorsunuz. Hayır siz sistemin en büyük çarkısınız. Sizi manipüle ederek kazanıyor herkes seçimi.

Benim hakkımda kötü düşünüyor olabilir, ya da beni ikiyüzlülükle suçlayabilirsiniz. Hayır. Ben sistemin başka bir çarkıyım. Verebilseydim bugün oyumu değerlendirip, seçim vaatlerini eleyip dokuyup verirdim. Ben sistemin, Allah'ın ona bahşettiği ufak zekayı kullanarak oy veren çarkıyım. Siz de böyle olmalıydınız, ama siz takım tutmayı ve Tayyip'e adam saydırtmayı seçtiniz.

Sinirliyim, çünkü bugüne kadar siyaset konuştuğum sadece bir kişi bana AKP'nin tarım stratejilerinin yanlışlığından bahsetti. Sadece aynı kişi bana yurtdışı politikalarındaki yanlışlığı adam gibi anlatabildi. Sadece aynı kişi AKP'nin borsa dengesini anlatabildi, sadece aynı kişi kadrolaşmadan dert yanabildi. Ve o kişi AKP destekçisi bir aileden geliyordu.

Karşılaştığım tek bir solcu bile benimle AKP'nin nerede yanlış yaptığını konuşmadı. Tek konuştukları laikliğin nasıl elden gittiğiydi. Onu bile türbandan öteye gidemeyen kelime dağarcıklarıyla anlatmaktan acizlerdi.

Salaksınız, ama IQ'nuzdan değil. Salaksınız çünkü düşünmek istemiyorsunuz, salaksınız çünkü önceden belirlenmiş solcu-sağcı arketiplerine sığınmak size kolay geliyor. Salaksınız, çünkü düşünmekten korkuyorsunuz. Salaksınız. Çünkü salak olmak istiyorsunuz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar