I see you come out of it all, unharmed, and unscathed.

müzik ucu ucuna değiyor kulağıma sıcağın artık kanun olduğu yaz gecelerinden birinde. ölüm demek istiyorum dağa taşa, ölüm kusmak istiyorum. ölüm ameli olmadı tanıdığım kimsenin uzun süredir, ölümü yaşamadı varlığım. ama yine de ölüm demek istiyorum, ölüm yazasım, ölümü tekrar edesim var defalarca. anlamıyorum hiçbir şeyini ölümün. bu engellemiyor ölüm deme arzumu. ölüm. ölüm, söylemesi güzel bir kelime hava sıcakken.

güzel kelimelerim olsa keşke hep. şimdi güzel bir müzik var damarlarımda, güzel, yaralı bir müzik. o yüzden güzel ve yaralı kelimelerim, ama biliyorum ki, ölüm gibi, şarkısı bittiğinde gidecekler hepsi. bedenim sözcüksüz ve ölümlü olacak birden. anlatacak şeylerim olduğunu unutacağım ve anlatmamanın o dayanılmaz dayanılırlığıyla boğuşmaya devam edeceğim havanın biraz daha ısınacağı hayatımda. sırtımdan terler akacak, su içeceğim ve hayat devam edecek. kendimden nefret edeceğim muntazaman. kendimi ciddiye alamayacak kadar alakasız göreceğim şahsımdan. ölüm güzel bir kelime olmaya devam edecek hava soğusa bile.

seni görmüş müydüm daha önce, bir rüyada belki, senin unuttuğun bir yerde, benim unuttuğum bir yerde... seni görmüş müydüm daha önce? bir şeyler yaşamış mıydık seninle? bir şeyler paylaşmış mıydık? beni kanarken görmüş müydün? anlatmış mıydım sana mızrağın topuğuma nereden girdiğini? seni görmemiştim değil mi daha önce hiç? bir varsanrıydı varlığın belki de. belki varsanrılar ölümündü... bir rüyada belki. şimdi anlayamadığım bir rüyada. şimdi hatırlayamadığım bir rüyada.

Yorumlar

Popüler Yayınlar