benim görevim onu sevmek

onun görevi beni sevmek değil

ben biliyorum ki onu sevmezsem yokum bu fezanın üstünde

olsun gözleriz dert görmek değil


yandım bir kere bir gece

ya yirmi ya da yirmi birdi sene

görevim de yandı benle birlikte

masayı topladılar sildiler iyice

bir şey var aradığım bir yerde


bakın benim görevim onu sevmek

ama onun görevi beni sevmek değil

o beni sevmese de bir karakter bu hikayede

olsun okuruz ki dert yazmak değil


sanırım sabah saat altı suretlerinde

gerçekten bir kan var elimdeki merdivende

unutmuşum nasıl bir his

üçten fazla arkadaşımın olması bir şehirde

bir şey var

bir şey var aradığım bir yerde


gerçekten yemin ediyorum ki benim görevim onu sevmek

onun görevi belli ki beni sevmek değil

belki hiç olmadı, belki olması mümkün değildi bile

olsun biz yine de devam ederiz

dert durmak değil

o orada bir derinin içinde

aradığım bir şey var bir yerde

sadece bilmiyorum

nerede

Yorumlar

Popüler Yayınlar