bi fotoğraf var görüyorum

    şarap var, şömine var, ateş yanıyor

       bir yerlerde bir insan var fotoğrafın arkasında

    ellerinde kamera ile fotoğraf çekiyor

  fotoğraf var işte görüyorum

    var fotoğrafın da uyandırdığı duygular

  konuşmak istiyorum, söyleyeceklerim var

     çünkü şarap kadehinin üzerinde izler var

 o izlerin kelimeleri de var bir yerlerde, hatırlıyorum yani; oradalar

   anlatsan anlatılırlar

     anlatmazsan kalırlar

 fotoğrafı çekmiş, koymuş

    bunda büyük anlam arayasım var

 memur bey, bir bakın allah aşkına

    hakim bey, siz de gelin

  hocam, lütfen şüphe etmeyin

  çünkü bakın o fotoğraf orada var

 işte gözümle gördüm

 tamam, arkasındaki diğer anlamlar

       benim uydurmam olabilir, ama sordum

  haberlerini sordum fotoğrafı çeken kişinin

       yani derdim sadece fotoğraf da değil benim

   bakın işte bunlar daha iyi biri olma niyetlerim

   neyse yani 

        oradalar

    yani fotoğrafın arkasındaki anlamlar

     yani öyle zannederim

 neyse yani

    giderim işte ben 

        giderken de fotoğrafları senden isterim

    çünkü özlerim

  çünkü görüşmek ve görünmek isterim

              görsün yani

    sadece ben seyretmeyeyim şöminenin resimlerini

 

neyse yani o fotoğraf var

   bilemezsin arkasındaki anlamlar falanlar ya da filanlar

umarım hatırlıyordur

        mühim olan bi hatıra

  e hatırlamazsa

      daha fenaları da oluyordur






Yorumlar

Tamer Turkmen dedi ki…
her zaman buraları didik didik eden biri olarak yeni şeyleri görmek çok hoş, umarım istatistiklerde tek değilimdir. umarım dünyada bir yerde birileri bu yorumu görüyordur, birileri birilerini seviyordur ve buralardadır. umarım her şey istediğin gibidir sevgili nutopia okuyucusu.
Mefamina dedi ki…
Dünyada bir yerlerde birileri bu yorumunu görüyor, sevgili Tamer Türkmen. Birileri birilerini seviyor mudur... muhakkak. Değilse bile sevdiklerini hatırlamak da güzel bir mesele. "Umarım hatırlıyordur. Mühim olan bi hatıra." Sevgiler.

Popüler Yayınlar