I cannot believe my eyes, how the world's filled with filth and lies, and it's plain to see that the evil inside of me is on the rise.

Dr. Horrible's Sing-Along Blog... ömrümde 43 dakikaya sığan bu kadar bütün, bu kadar hissiyatlı, bu kadar tamamlanmış bir şey seyretmemiştim. Her yerde defalarca söylerim, buradan da söyledim milyonlarca kere, ben, seyrettikten sonra bana günlerce kendisini düşündürten üç şey seyretmiştim Dr. Horrible'a kadar, A Clockwork Orange, The Fountain ve Across the Universe. Hepsi bana göre mükemmel filmlerdir, hepsinden aklımda mükemmel müzikler, mükemmel sahneler ve mükemmel oyunculuklar kalmıştır ama hiçbirini, bugün, tüm bu mükemmelliklerinin farkında olarak, Dr. Horrible'ın önüne koyamıyorum.

Dr. Horrible's Sing-Along Blog, benim ömrümde seyrettiğim en iyi "şeylerden" biri... ve ben onu anlatmak zorundayım kesinlikle. Çünkü başından sonuna kadar tek bir sahnenin kopuk, tek bir konunun eksik hissedilmediği çok iş göremezsiniz sanat dünyasında. Her şeyin bir kusuru varmış gibi gelir... Dr. Horrible, 43 dakikayla sınırlı kalmasını kurban olarak veriyor bütünlük için ve bu bütünlük o kadar büyülü ki tekrar defalarca izlediğinizden, şarkılarını dinlediğinizden hiç umursamıyorsunuz kaç dakikaymış. İki kere seyrettim dünden beri... bir kere daha seyredebilirim, sonra bir defa daha... hiç umrumda değil, çünkü söyledim ve daha çok daha söyleyeceğim, Dr. Horrible benim seyrettiğim en iyi "şeylerden" biri ve ben onu seyretmeye doyacak gibi gözükmüyorum şu an.

Yorumlar

Popüler Yayınlar