Should have...

Hiddly ho blog,

Bugün ömrümün son biyoloji dersine girdim blog. İlginç olmasının tek nedeni bu değildi, beni birşey düşünmeye itti. Son dedikleri şey var ya blog, gerçekten var. Ömrüm boyunca bu biyolojiden ne zaman kurtulacağım diye bekledim, ve bitti. Çıkış burası. Bitti. Ardımda kaldı. İlginç bir duygu blog, sona vardım.

Bazı işler vardır hiç giresim gelmez. Sonunu göremediğim işler. Sonunun ne olacağını kestiremediğim işler. Bazılarının sonu uzaktır, ama belli olur. Nereye gideceğin bellidir. Ama belli olmadığı takdirde hiçbirşey yapamam. Ama birçok yolu bitirdim blog, sanırım bununla teselli bulabilirim ha?

125 milyon kişi Türkçe konuşuyormuş, 100'ünün ana diliymiş.İstesek neler başaramayız ki biz. Atatürk'e bak. Hem düşmanlarıyla hem de Osmanlıyla savaştı. Biraz ona benzeseydik, aah ah.

Ben de benzemeliyim. Çalışmalıyım en azından.

Görüşürüz blog.

Kimya'dan 14 aldım bu arada. Evet 14.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Zaten 14'den yukarı alsan şaşardım 14'i de kopya çekerek almışsındır sen amına kodumun

Popüler Yayınlar