How long will I wait for the best revenge?

hakkımdaki yirmi üç fuzuli bilgi.

iki yüz otuzuncu girdi ya.

1 - nickim ace menşeli acyberexile. beş senedir böyle.
2 - ultima online nickim leia, wow nickim crooq, eq2 nickim mahser, mxo nickim madvoc, atitd nickim acetaminophen, coh nickim vaarsuvisius, lotro nickim noruinivon, potbs nickim jack strider idi. zaten başka büyük bir dvo oynamadım.
3 - gerçek adım yiğitcan. göbek adım kürşat.
4 - favori kitabım if on a winter's night a traveller, favori filmim dancer in the dark, favori albümüm feel good ghosts, favori oyunum kotor II.
5 - özel ar-el iöö ve büyükşehir hüseyin yıldız al'den mezunum, odtü'de uluslararası ilişkiler okuyorum.
6 - ilk dönem derslerim: introduction to economics I, world history I, introduction to politics I, introduction to information technologies and applications, turkish I, comparative history of civilizations.
7 - cep telefonum dört sene önce aldığım bir nokia 6103. kırmızı. zil tonu smoke on the water'ın giriş riffi.
8 - laptopumun markası hp. modeli dv6000k. adı grace.
9 - boyum 188. kilom 95.
10 - gözlerim 6 ve 6.5 derece miyop ve 6 yaşımdan beri gözlük takıyorum.
11 - erzurum, şenkaya doğumluyum.
12 - hayatımın tamamını istanbulda geçirdim.
13 - an itibariyle bilgisayarımda football manager 2008, championship manager 2010, vampire the masquerade: bloodlines, peggle deluxe, pro evolution soccer 2009 ve world of warcraft kurulu.
14 - doğum tarihim 18 mart.
15 - windows live messenger listemde 85 kişi var.
16 - an itibariyle rafımda 77 orijinal oyunum, bilgisayarımda ise 126 şarkıcının 195 albümünden 1233 şarkım var. aynı bilgisayarda 32 filmim ve üçü tek sezonluk, biri üç, biri ise beş sezonluk olmak üzere 5 dizim var.
17 - işletim sistemim microsoft windows vista, tarayıcım google chrome, müzik oynatıcım nullsoft winamp, film oynatıcım vlc media player.
18 - ömrümde hiçbir yerime dikiş atılmadı, fakat iki defa dikiş atılması gerekecek yaralar aldım. birinde pazar günü olduğu için vaktinde doktor bulunamadı, bir diğerinde ise yaşımın küçüklüğünden dolayı ihtiyaç duyduğum bir beni elimden tutup doktora götürecek büyük yoktu etrafımda.
19 - bir defa serçe parmağım, bir defa ise bileğim kırıldı.
20 - liselere giriş sınavına zeytinburnu'nda, adile mermerci anadolu lisesi'nde; öğrenci seçme sınavına ise şimdi hatırlayamadığım bir meslek lisesinde girdim. lgs puanım 803, öss puanım ise 341 idi.
21 - son bir sene içerisinde tucson (yedi ay), istanbul (üç buçuk ay), erzurum (on beş gün), ankara (on gün), portland (bir hafta), los angeles (üç gün) ve izmir (üç gün) şehirlerinde bulundum.
22 - on senedir beşiktaş'lıyım, inönü'de dört maç seyrettim ve beşiktaş bu maçların hepsini kazandı. inönü'deki cska moskova maçına gitme planım var. bu futbol ilgisinin de türkiyeye döndükten sonra peydahlandığını keşfettim.
23 - açım.

evet yani.

Yorumlar

Popüler Yayınlar