Bu şehrin neresindensin?...

Naber blog?

Bazı teknik nedenlerden ötürü sana yazamadım. Senin bir spam blog olup olmadığın kontrol edilince bu problem gider dedim, mail yolları gözledim.

Never fall in love, until I fell in love with you,
None of the times I had was good time before you...

Çok romantikleştim mi nedir blog?

Hepimiz suçluyuz biraz blog. Hiçbirimiz sütten çıkmış ak kaşık değiliz, çünkü süt ak değil. Pis bir dünyada yaşıyoruz, ve yaşamak için yakın derecede pis olmamız gerekiyor. Etrafına bir bak blog, pardon sen bakamazsın, ben sana anlatayım, hepimiz ufak ya da kocaman suçlar işliyoruz. Fatura almazsanız indirim yapıyor bir bakkal belki, belki bir başkası her gün çalıştığı büfeden bir ekmek götürüyor evine. Çünkü öyle bir dünyada yaşıyoruz ki, ya çalan oluyoruz, ya da çalınan. Herşey de olduğu gibi bu da akıl almaz bir dengeye sahip. Seçimi güçleştirmeyi her koşulda başaran bir denge...

Bunların bir faturaya bakarken aklıma gelmiş olması da ilginç.

Tam bir yazı olmadı sanki bu blog, bu konu üzerinde tam düşünmediğimden sanırım. Neyse birşeyler ekledim, şimdi içime sindi gibi oldu.

Texas Chainsaw Massacre wohooohoh

Ramones'u sevelim sayalım.

Saygılar blog.

Yorumlar

Popüler Yayınlar