Hallelujah...

Hallelujah blog,

Din üzerine fikrimin değiştiğine tanık oldum. Evet tanık oldum. Bazı durumlar başgösteriyor arada. Beynim kontrolü ele geçiriyor, ağzım itaat ediyor. Ve ben tekrar kontrolü ele aldığımda bunun hararetle savunuyorum. Sonra oturup düşünüyorum, "Evet" diyorum, "Evet, düşündüğüm bu."

Her neyse, dini düşüncelerim değişti. İslam'ın %90'ına katılıyorum artık. Sadece birkaç ufak reforma gidilmesi kanaatindeyim. Buna "%5'ine inanmıyorsan müslüman değilsin" mantalitesi de dahil sanırım.

Önyargı. Hayatım boyunca nefret ettiğim bir şey. Ve şu an görüyorum ki, İslam'a karşı hep bir önyargım olmuş. İslam'ın katiyen suçu değil bu sanırım. Mesele okuduğunu yorumlayamayan insanlarda.

Bak "Hiçbir şey yazamayacağım, herhalde geyik birşey olacak" diye girdiğim blog'dan neler çıktı.

Firefox yükledim bu arada. Çok sevdim ben bu tilkiyi. Tam WoW'un arkasında çalışacak tipten birşey. Kastırmıyor yeni sayfa açarken. Hoş hoş..

Gözlerim bozuldu, ne yaptın bana?
Bazen şarkı söylüyorum sana
Unuttuğum herşey senin adında,
İçtiğim herşey şurup tadında...

Bakmasana yüzüme, gerçekten düştüm ben...

Görüşürüz blog...

Yorumlar

Popüler Yayınlar