We live in a beautiful world, yeah we do, yeah we do.

Match Point'i izledim az önce. Çok hoş bir noir tadı aldım filmden. Femme Fatale'si biraz eksik bir noir'dı, ama sanırım yine de bir noir'dı. Feci Hitchcock kokuyordu ama.

***

Scarlett Johansson'un şu an elde ettiği "derin film oyuncusu" sıfatını hakettiğini düşünmüyorum. Bence iyi bir oyuncu değil açıkçası, vücudu sizi beyaz bir imana erdirecek derecede ilahi ama.

***

24 biraz sönük başladı. Her ne kadar "witch hunt" subplot'unu takdir ettiysem de, dizi yine "Bauer ve onu dinlemeyip hatalı kararlar alan yanlış yönlendirilmiş başkan" döngüsüne kapılacak gibi. Varsın kapılsın, 5. gün aksiyonu verilecekse klişelere tahammül gösterebilirim.

***

Not Defteri, ya da Notepad, her zaman MS Word'den daha cana yakın gelmiştir bana. O yüzden şu an bu satırları not defterinden yazıyorum. Arada WordPad'de kullandığım olmuyor değil, ama notepad'in basitliği hep beni kendine geri bağlamayı başarıyor. Google'ın formülü de buydu zaten, yoksa beyaz sayfa üzerine iki logolu bir arama motorunun başarısı başka nasıl açıklanabilir ki?

***

An itibariyle Superman Returns ve Batman Begins afişlerinden seçilen iki fotonun birleştirilerek aynı arka plan üzerinde sırasıyla Superman için mavi ve Batman için günbatımı tonlarında maskelenmesi suretiyle oluşturulmuş bir wallpaper kullanmaktayım. Asıl müthiş olan şey ise, fotolarda hem Superman'in hem de Batman'in başı eğik bir silüet olarak poz vermiş olmaları. DeviantArt'ta bulduğum wallpaper'lar her daim müthiş olmuştur zaten.

***

Yarın deneme sınavım var, nasıl geçtiğine bağlı olarak interneti bağlatacağım. Eğer bu yazıyı Ekim ortası gibi okuyorsanız denemem iyi geçmiş demektir. Daha geç okuyorsanız ise denemem bana geçmiş demektir. Ace off.

Yorumlar

Popüler Yayınlar