Hysterical and useless, hysterical and let down and hanging around, crushed like a bug into the ground.

nefes al. devam et nefes almaya.

bu yazıyı yatarken yazmak istiyorum ben. yazmadan. düşünmeden belki de. kelimeleri seçerek. tane tane. boşluklarla. sanki umursamıyormuşum gibi. sakinmişim gibi.

bu blog ilerledikçe, yaşlandıkça, ben yazdıkça yani, ben kendi içime doğru asla bitmeyecek yolculuğumda ilerledikçe, bu blog tüm bunları yaşadıkça kişiselleşmiş. önceleri genelmiş bu blog, yaşam hakkındaymış. sonra beni anlatmaya başlamış. müzik demişim, susmadan, ağzımı açmadan. müzik dedikçe ben demişim sonra. ben müzik olmuşum.

niye okunmaya devam etmişim bilmiyorum.

merak etmiyorum pek.

bu yazıyı yazmamak istiyorum. ve biraz uyumak. yarın ne getirecek bilmeden. yeni kelimeler, belki de yeni notalar. yeni bir yaşam. yeni bir doğa ve yeni bir yalan. bak bu kesin işte. tüm yalanların ortasındaki tek kesin şey.

uyumak, biraz. sabah daha iyi olur belki de her şey.

Yorumlar

Popüler Yayınlar