Disinformation is a weapon of mass destruction

Yazacak birşeyim yok. Ama yine de elim blog sayfasına gitti ve beni beyaz sayfanın kalleş yönüyle yüzyüze bıraktı. Yazacak birşeyim yok, ama bu elimin bana ihanetini açıklamıyor.

***

Kafamda bir hikaye var. Günahlar hakkında. Ama içimde yazma diyen bir ses de mevcut. Ne yapacağımı şaşırmadım tabii ki, ama yine de tereddütte olmadığım manasına gelmez bu.

***

İki gündür bir endişe hali içerisindeyim, buraya yazmamın lüzumunu göremediğim bir işi halletmek için birşeyler... yapamıyorum. İşimin Allah'a kaldığı durumlardan birini yaşadım yine. Allah'a şükür işler normal gidiyor şu ana kadar, bir noktadan sonra ise tamamen bana kalacak. Sevdiğin işte eşşek gibi çalışmak kavramını test edeceğim sanırım. Bakalım, bu kadar methettikleri şey neymiş.

***

Bilinçsiz insanlara katlanamıyorum. Hepsinden ve her birinden, tek tek, bir noktaya yığılıp hayatlarını kendi bilinçsizliklerinde boğularak sonlandırmalarını istiyorum. Sonra o bilinçsizlikten yeniden doğmalılar. Büyümek dediğimiz kavramın gereksinimlerini yerine getirmeliler yani.

***

Altın Küre adayları açıklandı. Casey Affleck, Viggo Mortensen ve Cate Blanchett kazanırsa kehanet ücretimi isteyeceğim. Ama kazanmalılar ya.

Yorumlar

Popüler Yayınlar