The destiny I've chose, all becoming clear.

Birşeyleri sorgulamaya mecalim yok. O yüzden bu sayfalarda bir beyin fırtınası yaşanmayacak. Birşeyleri anlatacağım ve sonra gideceğim. Ötesi yok.

***

Bugün, taviz vermeden geçirdiğim hayatın son günü. Yarın dersaneye gidip rehberlik hocasından bana bir çalışma programı yapmasını isteyeceğim ve ona uymaya çalışacağım. Ve böylece kendi kurallarımla yaşadığım hayata yabancı bir kural nüfuz etmiş olacak. Karşılığını alsam iyi olur. Feda ettiğim şey az buz birşey değil zira.

***

Ben böyle pis bir insan oldum mu gerçekten?

***

Şubat'taki buluşmadan sonra interneti kesmeyi düşünüyorum. Bu ve ÖSS arasında geçen internetsiz zamanda bitiremediğim single oyunları bitirmeyi düşünüyorum. Şu an listemde Age of Empires III, Crysis, Dungeon Siege (bitiremediğim değil bitirmediğim bir oyun bu aslında), Half-Life, 007: Everything or Nothing, Prince of Persia: Warrior Within, Prince of Persia: The Two Thrones, Resident Evil 4 Wii Edition, Rise of Legends, Neverwinter Nights 2, The Elder Scrolls III: Morrowind, The Elder Scrolls IV: Oblivion, The Lord of the Rings: The Third Age, Splinter Cell Double Agent, Vampire the Masquerade Bloodlines. Şimdi düşününce güzel geliyor ama açıkçası pek azını bitirebilirim gibi geliyor. Öncelik RYO'larda tabii ki.

***

WoW'a geri döndüm dedim ya, hah, account'u kapatıyorum şimdi. Yok efendim OGZ guildiymiş, yok efendim kılmış tüymüş, pehey efendim pehey. Ben ÖSS öğrencisiyim bre deyyus, benim nereme guild? Neyse. Öyle.

Yorumlar

Popüler Yayınlar