There he goes again, take me to the edge again, all I've got is a dirty trick.

Ne dediğimi bilmiyorum aslında. Sadece bir şeyler demek istediğimi biliyorum.


Eski girdilerimden birinde dolaşırken rast geldim bu söze... birden durup ellerimi çırpmak, sevinçle velet gibi bağırmak istedim, bu kadar doğru bir şey söyleyebilmiş, bu kadar dürüst bir şey söyleyebilmiş olduğum için. Çünkü hep böyle başlıyorum yeni girdi maceralarıma ben. Ne diyeceğimi bilmeden, sadece bir etki sebebiyle bir şeyler demek istediğim için. Seviye olarak erişmek istediğim bir yazı okuyup kıskandığım için belki, ya da beş gündür duraksızca izlediğim dizi artık bende bir şeylerin taşmasına sebep olduğu için. Konuyu hayal meyal biliyorum, ama kelimeleri bilmiyorum, planı bilmiyorum, virgüller ve noktalar anlık ziyaret ediyorlar beni ilhamımla beraber. Hepsi anlık, hepsi doğaçlama. Ama hepsi de bir şeyler söyleme dürtüsüyle motive edilmişler. Bir şeyler anlatma, bir şeyler paylaşma. Hepsi böyle.

Çünkü olmak istediğim bu. Plansız, olabildiğine likid. Olabildiğine akan... Serpil ablanın dediği yazının elinden kayıp gitmemesine çalışma hissini istiyorum ben, kafanda kurduğun lego heykelini kelimelerinde inşa ettiğini ima eden hissi değil.

Bunu istiyorum ben. Ve o kadar mutluyum ki eriştiğime, ellerimi çırpıp çığlık atabilirim.

***

Her seferinde aynı şey oluyor, her seferinde. Her Order of the Stick okuyuşumda iki dürtü beliriyor, felaket bastırılamaz bir D&D oynama dürtüsü ve OotS'nin ciddi bir versiyonunu bir yerlere yazma dürtüsü. Çünkü okumadıkça anlayabilir misiniz bilmem ama OotS çok büyük. Ciddi değil, ama edebi, hiçbir webcomic'in olmadığı kadar. CtrlAltDelete, çok rafine espriler ve komik karakterlerle okutuyor kendini, Questionable Content günlük çıktığı için çerez niyetine gidiyor. xkcd teması, hissi ve arkasındaki nefesi sebebiyle bağlıyor sizi ama OotS... çok başka, çok büyük. Burlew'un cin ali karakterleri bu kadar hislendirebilmesi, klişe hikayesini meta-farkındalık ile eğlenceye çevirmesi ve gerçekten kalburüstü yazım yeteneği okutuyor size OotS'yi. Okutsun, okuyalım, okuyun. Çok... büyük çünkü.

***

Fable 2'ye bir hafta kaldı sınırını aşmış bulunmaktayız zira beş gün sonra, çıkabilecek bir çok aksilik vuku bulmazsa, uğruna aldığım 360'ımda Fable 2'yi çatır çatır oynuyor olacağım. RYO açlığımı NwN ile hafiften dindiriyorum, BG'de iniyor, fakat Fable 2 apayrı olacak. O apayrı olduğunda da ben onu hazmetmeye hazır olacağım. İnşallah.

***

-
-Merhaba.
-
-Evet, hazır olduğumu sanıyorum.
-
-Evet... sanırım çok. Karar vermedim.
-
-Bir amaç ediniyorum, belki o... belki ondan büyük bir şey. Ama bir amaç var... o kesin.
-
-Sorgulama. Lütfen, sorgulama, çünkü gerek yok. Başaracağım, çünkü ömrümde belki üçüncü kez, bir amacım var.
-
-S... belki de T. Emin olduğumu sanmıyorum.
-
-Ben teşekkür ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar