The world is a vampire, sent to drain, secret destroyers, hold you up to the flames. And what do I get for my pain?

blogger kapatılmış.

burası, blogger, türkiye'ye kapanmış. görmüyor türkiye'de hiçbir göz bu yerleri yasal olarak.

nedenini sorgulayacak kadar sabrım yok, nedenini merak bile etmiyorum.

umrumda değil.

blogger kapatılmış.

soğuk artık buralar, yani yazdığımda okunmayacağını bildiğim ama okunmayacağının kesin olmadığı günlerden daha soğuk. bana açık çünkü blogger, yasal ve sağlıklı olarak burada. ama türkiye'de hiçbir göz görmüyor bu yerleri yasal olarak.

çünkü blogger kapatılmış.

blogger, benim hayatımın değişiminin başladığı yer, benim hayatımın başladığı ülkenin benim alakamın olmadığı bir mahkemesi tarafından kapatılmış. üzerine kırmızı puntolu yazılar çekilmiş. nefretlerin döküldüğü yerlere pansuman yapmak gerekirken kol komple kesilmiş.

blogger, kelimelerle ilk tanıştığım yer, beş farklı adreste, ama hep aynı hostta 3 senedir ısrarla ve başarısızlıkları başarıya harmanlayarak yazdığım yer, kapatılmış, hunharca, barbarca.

ilk girdimi hatırlamıyorum blogger'a. ilk blogum burada değildi hatta, space'imdeydi, yalnızdı. sonra biri bana blogger'ı önerdi, ya da ben buldum, ya da o beni buldu. buluştuk. blogger açıktı o zamanlar, diyarbakır'da bir mahkeme kapatmamıştı henüz hayatımın değişiminin başladığı yeri. ilk yazımı girdim Ace of Spades başlıklı bir bloga. gizledim, senelerce gizledim, sonra değiştirdim, bulundu, tekrar gizledim. ama blogger açıktı, gören gözlere görebilmeleri için verilen fırsatlar oradaydı henüz. ve ben de açtım, herkesin görebileceği şeyleri herkesin görmesi gereken sitenin yardımıyla, herkese açtım. okundu, okunmadı, unutuldu hatta belki de.

ama blogger hep açıktı.

şimdi değil.

şimdi blogger soğuk bir sansür yazısıyla karşılıyor bizi. bloggerın açtığı tüm dünyalar türkiyeye kapandı.

blogger kapandı.

imleç boşluğa kayıyor, yazıların sol tarafından akmasını bekleyen çizgi yanıp sönmekte. hepsi bir yasın göstergesi, hepsi ağlıyor bloggerın ardından.

çünkü blogger kapandı ve hiçbir şey iyi gözükmüyor. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar