Mother Mary won't you fucking whisper something but what's past and done?

var olduğumu unutmak istiyorum. bu. yazmamın, yazmak istememin, müzik aramamın, müzik dinlememin ve müzik dinlerken sahip olduğum her şeyi yazmaya çalışmamın amacı bu. var olduğumu unutmak istiyorum ben, derimden kaçmak istiyorum, benden, kendimden, beni dünyanın gördüğü ben yapan her şeyden. bir anlığına yokluk olmak istiyorum ben. kapkara, tertemiz, olabildiğine saf bir ben olmak istiyorum. bir saniyeliğine dünyanın tüm insanları siktirsin gitsin istiyorum etrafımdan, sadece bir saniyeliğine, bütün sesler kesilsin istiyorum, sadece bir şarkı kalsın, sadece bir müzik, karanlığın içerisinden, bizzat kendi yokluğundan benimkine seslenen birkaç kelime.

soğuk, sıcak, ölüm, yaşam, yalan ve kan olmasın istiyorum hiçbir yerde. umurumda değiller, hiç olmadılar. sadece yoklukta var olmak istiyorum ben, var olduğumu unutmak ve gerçekten var olmak.

kaybediyorum.

her şeyi kaybediyorum ben. kazandığım şeyler kazanmayı istemeyi unuttuğum şeyler oluyor. kazanmayı istediğim şeyleri bu isteği unutmazsam kazanamıyorum. bunun yukarıda söylediğim hiçbir şey ile alakası yok, ama sober çalıyor, sober bana bunları hatırlatıyor, o halde bunları yazıyorum. tüm hayatımın geldiği nokta bu. acının ve kaybın edebiyatı. çünkü biliyorum, her acıdığımda, her kendimi berbat hissettiğimde, her kendimi kayıp, kırık ve yanlış hissettiğimde mutlu oluyorum ben. içimde tüm o çok koyu yeşil acının içerisinde ufak bir ampul yanıyor, net bir şey bulduğuna seviniyor bedenim. yaşıyorum. acıyı yaşıyor ve minnet duyuyorum ona. acıyı istiyorum bu yüzden. dünyada kayıtsız minnet duyabildiğim tek şey acı olduğu için. içsel, kıran ve alevsiz yakan bir acı arıyorum dünya üzerinde.

gözlerimi kapatmak istiyorum tüm her şeyi içimde tutabileyim diye. gözeneklerim nefes alıyor ben gözlerimi kapatınca, derim içine çekiyor kendini, bir oluyorum o çok koyu yeşil bulutla, kokluyorum, burnumdan içeri giriyor o çok koyu yeşil bulut. dinlenmiş hissediyorum kendimi. bir anlığına. bir saniyeliğine.

ne kadar güzel bir şarkı sober.

sober ne kadar güzel bir kelime.

okunmayacağını bilmek ne kadar güzel bir şey bu gece.

Yorumlar

Popüler Yayınlar