Rain down, rain down, come on rain down on me.

"i've given all i can, but it's not enough."

bazen, bazen gerçekten de güzel oluyor dünya. bazen güzelliği çökmüşlüğü kabullenmekte oluyor.

merhaba sevgili okuyucu. kafanda nasıl bir ses kuruyordun bilmiyorum ama ben o ses değilim muhtemelen. omzuma gelen saçlarım, tüm suratımı saran bir sakalım var. yamuk gözlüğüm duruyor suratımın ortasında. gözlerim, saçım ve sakalım siyah, klavyem de öyle. tırnaklarımın arası bazı günlerde kirli, parmaklarım hemen hemen her gün fazlasıyla kalınlar. bir göbeğim var. kendisiyle yaşamayı öğrendim son bir ayda. ha bir de, kırığım ben.

merhaba.

bu gece umurumda değil kırık oluşum. kaçmıyorum artık ondan, veya edebi bir güç için aramıyorum onu. ben kırığım. ve kabul ediyorum kırık olduğumu.

"but now we float, take life as it comes"

Yorumlar

Popüler Yayınlar