You get mistaken for strangers by your own friends when you pass them by under the silvery silvery citibank lights.

Kendime notları bir üçlemeden dörtlemeye (oradan da gözlemeye deme isteği doğdu birden içime aman Allah'ım) dönüştürmek istiyorum. Buraya bir zamanlar parçası olduğum şeyleri yazacağım, bu guildler de olabilir, batmış site projeleri de. Bakalım görelim Şansalcıklar.

Iron_Wolves.

Bu benim iki arkadaşla beraber kuracağımız bir Battlefield 1942 klanı olacaktı, sonradan nedenini hatırlayamadığım sebeplerden yattı. Kural olarak hepimiz nikimizin sonuna "wolf"'lu birşey koyacaktık ki bu ace'in ace_WOLF oluşunun sebebidir.

Order of the Nature

Bu benim tek başıma kurduğum bir (çok sıkı) RP guildiydi WoW'da. Yashse ve şimdi ismini Eragon olarak hatırladığım (ama tabii ki farklı birşeydi) arkadaşı officer yapıp guildi ilerletmeye çalışmıştım, fakat hem tecrübesizlikten hem de sıkı RP'yi kaldıracak adam bulunamadığından ilerlememişti (sadece Night Elf'leri alıyorduk ve rogue'lar yasaklıydı.). Ama çok tecrübe edindim buradan mesela.

Renegades of Death

Bu benim üç liderinden birisi olduğum bir WoW guildiydi. Bu guildi sıfırdan MC seviyesine getirmiştik. O kadar tatmin edici bir deneyimdi ki... Guildi kurarken hiçbiri 40'ın üzerinde olmayan 5 kişiydik, guildi başlatmak için adam bile bulamamıştık, ben WoW'u bıraktığımda ise şöyle bir guild listesi vardı:
Healers
-------
Ztuart - 54 Druid
Goe - 60 Priest
Tathas - 60 Druid
Rehd - 60 Druid
Hunters
-------
Drinin - 60 Hunter
Crooq - 60 Hunter
Xmyth - 60 Hunter
Vanluther - 60 Hunter
Trubo - 51 Hunter
Sorah - 50 Hunter
Amanro - 55 Hunter
Ghostwing - 57 Hunter
Kernel - 51 Hunter
Eârwyn - 50 Hunter
Tanks
-----
Tizzer - 52 Warrior
Muscle - 60 Warrior
Quesy - 51 Warrior
Gurgu - 60 Warrior
Demonchild - 60 Warrior
Mage
---------
Ganonas - 60 Mage
Windstrown - 52 Mage
Darmur - 53 Mage
Warlock
-------
Tyrânt - 60 Warlock
Xarvaxar - 60 Warlock
Rogue
-----
Marchol - 55 Rogue
Thingoll - 60 Rogues
Fed - 50 Rogue
Paladin
-------
Gurthang - 54 Paladin
Niema - 55 Paladin
Nuttyho - 60 Paladin

Çok hoştu yahu.

Ravenloft

Bu sanırım Ala'dan sonra EQ2'deki en büyük Türk guildiydi. Raid falan yapıyorlardı yüksek level'lılar, fakat ben solo oyunu sevdiğimden level atlayamıyor, level atlayamdığımdan raid yapamıyordum. Ama muhabbet ortamı falan müthişti, Toron falan heheh.

Rabbar

Revan, Ace, Berx, Berx, Ace, Revan. Baron Rabbit'in berx seviyesinde bir kısaltması olan Rabbar bir internet sitesi projesiydi, revan köpeği hiç siteyi bitiremeyince olay yattı. Ama ben hayali dergi kapakları falan tasarlamaya devam ettim, eğlenceli olası bir projeydi.

Minibüs

2D bir yarış oyunu olacaktı, revan kodlayacak, ben grafik ve oyun dizaynı yapacaktım, fakat revan köpeği araba fiziğini beceremediğinden ve FPS yönünde ilerlediğinden yattı bu da.

Gardiyan Savaşları

Hikayesi ve sistemi hazır olan bir RPG'ydi fakat çizim gerekiyordu, çizim yeteneği olan arkadaş bulamayınca (bir ara Aslı Abla falan demiştik ama o iş n'oldu hatırlamıyorum) bu iş de çok büyük bir feciyatla yattı.

Everview ve azıcık BtG.

Yazı yazdığım bir yer burası, detayları biliyorsunuz zaten. Bir gün Utku abi everview'a yazmak ister misin dedi, olur dedim, yazıyı yolladım yayınlandı. Beş yazı gönderdim everview'a, üçü sitede yayınlandı, biri BtG'de, biriyle de Utku turşu kuracak herhalde, bilemiyorum şu an.

Ulus

LotRO Beta'daki en büyük Türk guildiydi. Ben kurmuş ve isim babalığını yapmıştım, pörkscan'da ilk üyelerdendi hatta. Beta kapanınca gitti.

The Fallen Renegades


LotRO'nun en umut vaadeden guildlerinden biri, ilk üyesiyim bu guildin (kurucu dışında) ve guildi yöneten beş kişilik çekirdeğin bir parçasıyım (diğerleri Thopor, Thoramir, Mick ve Marlon). Umutlu bir şekilde Heregrod raid'ine göz diktik gidiyoruz, ama ben yetişir miyim bilmem.

Anılarım depreşti yahu. Heh.

Yorumlar

Popüler Yayınlar