There she goes again, she's out on the streets again, she's down on her knees my friend, but you know she'll never ask you please again.

1- Sayın ace bey, başkalarında gördüğünüz de imrendiğiniz bir özellik var mı?
Barış içinde olmak. Kendinden emin olmak, ama kendine güven anlamında değil. Hayatını devamlı daha iyisini bulma amaçlı yaşamamak, sadece, yaşamak için yaşamak. Sincap gibi.

2- Sizi tanımlamak için bir meyve seçseniz?
Maydonoz. Birçok yemeğe konur, başka tatlarla ortak çok güzel tatlar ortaya çıkarabilir, ama kendi başına hiç tadı yoktur.

3- Neden Nine Inch Nails'in Just Like You Imagined, Rush'ın Tom Sawyer, Helldorado'nun A Drinking Song, Smashing Pumpkins'in Disarm ve Jefferson Airplane'in White Rabbit parçaları sizi bu kadar etkiler?
Sanatsal bir arayışın son noktalarıdır onlar, daha iyi olmanın, hataların yuvarlanarak bir doğru oluşturmasının. Yapmayı istemenin, yapmayı sevmenin. Duygunun ve tecrübenin sonucudur onlar, mükemmeliyete en yakın şeylerdir.

4- Favori kahramanlarınızın ortak bir özelliği var mı?
Hepsi gözlemcidir. Hepsi. İstisnasız hepsi dünyayı gözler, onun hatalarını tespit eder, ve buna rağmen yılmaz. Rorschach da, Joker da, dünyanın ne kadar büyük bir şaka olduğunu görmüşlerdir, buna rağmen vazgeçmezler. Onların amacı karanlık bir dünyada yürümektir, aydınlatmak ya da korkmak onların tarzı değildir. Onlar sadece yürürler, yürüdükleri zeminin pürüzlerinin tek tek farkında olarak.

5- Bir FRP karakteri olsaydınız?
Chaotic Neutral Monk. Yaşamımı metafizik üstbilinci araştırarak geçirebilirdim, bunu taraf tutmadan yapardım hem de. Daha iyisini amaçlardım, hep daha iyisini, bulurdum da.

6- İki filmden iki karakter seçin kendinize.
A Clockwork Orange'den Alexander DeLarge ve Se7en'dan John Doe.

7- 7 günahtan hangisi yeryüzünde olmasaydı ve bu evrendeki tüm sorunların sebebi sizce nedir?
7 günahın 7'si de yeryüzünde olmalı. Olmaması gereken şey onları yediye sınırlayıp onun edebi değerini onore eden benim gibi, çağlayan gibi romantikler. Evrendeki sorunların sebebini ise ben tam olarak açıklayamam, Havva'ya sormanız daha iyi olur.

8- Bir "iyi ki..." bir de "keşke..." alalım sizden?
İyi ki Anadolu Lisesini kazanmışım, iyi ki Ankara'ya gittiğim o sıcak yaz gününde otobüste okumak için Level almışım, iyi ki Oyungezer var. Keşke vaktiyle sistematik bir çalışma sistemi oturtsaydım.

9- Son olarak bir öneri verseniz?
Röpörtaj yapın. Nezih bir tatmin duygusu geliyor blog sayfasından suratınıza doğru.

Allahım trend takip etmeyi çok seviyorum.

Yorumlar

Keşke farklı sorular ve yanıtlar da ekleseydin :D
yiğitcan dedi ki…
nein, trend takip etmek olmaz ki o, yorumlamak olurdu, kendinden bir şey katmak benim gibi ortalama bir trend takipçisi için çok fazla iş.

Popüler Yayınlar