Zihinlerindeki Cennet (JCS'yi Türkçeleştirme projesi bölüm bir)

Judas
Her şey belirgin şimdi
Nihayet, gün gibi
Görebiliyorum, nereye gideceğimizi
Ayırırsan Tanrı'dan kişiyi
Görebilirsin, nereye gideceğimizi

İsa!
İnanmaya başladın,
hakkında dedikleri o şeylere
inanıyorsun insanların
Tanrı muhabbetlerine

Ve yaptığın tüm iyilikler
Silinip gidecekler
Çünkü daha önemli oldun sen
Söylediğin şeylerden

İsa dinle,
sevmiyorum gördüklerimi
Ve sadece beni dinle istiyorum
Ve unutma
Senin için hep oradaydım
Hepsini ateşe verdin
Sanıyorlar tanık olduklarını bir mesihe
Ve canını yakacaklar gerçeği öğrendiklerinde

Hatırlıyorum tüm bu işin başladığı günleri
Tanrı muhabbeti yokken, sana insan derken
Ve inan
Sana olan sevgim hiç küçülmedi
Fakat bugün söylediğin her kelime
Oluyor başka bir şey, başkasının dilinde
Ve canını yakacaklar eğer yalan söylediğini düşünürlerse

Nazareth'in en ünlü evladı
Evinde kalmalıydı
Babasının yanında marangozluk yapmalıydı
İyi masalar, sandalyeler sandıklar yapardı
Hepsi de İsa'ya tam uyardı
Kimse zarar görmezdi
Kimse panik olmazdı

Dinle, İsa, umursuyor musun hiç ırkını?
Görmüyor musun kendimize yetmemiz gerektiğini?
Dertlerimiz var,
Unuttun mu ne kadar zorda olduğumuzu?
Kalabalık korkutuyor beni,
Çok gürültülüyüz artık çünkü
Ve çok abartırsak ezecekler bizi
Eğer çok ileri gidersek

Lütfen İsa, uyarımı dinle
Hatırla ki yaşamamızı istiyorum sadece
Fakat şansımız azalıyor her geçen saniye
Takipçilerin kör olmuşlar
Kafalarında sadece cennet var
Belki güzeldi, ama artık sadece acı

Sadece
acı

Yorumlar

Ahmet Kamil Keleş dedi ki…
Çok güzel.

Bence Nazareth yerine Nasıra kelimesi daha etkileyici olurdu.

Popüler Yayınlar