A long long time ago, I can still remember how that music used to make smile.

Yeni bir hikayeye başlayacağım. Önceki hikayede farketmişsinizdir, yeni alanlar denedim. İlk defa self-check yaptım, ilk defa kalite kontrol olayına girdim. Şimdi gireceğim hikayede, basitçe daha farklı bir konu deneyeceğim. Öncekindeki ilhamlarım nasıl Age of Mythology, mitolojiye ilgim ve Homeros olduysa, bunda da Batman/Rorschach karakterleri, Alan Moore ve çizgi roman ilgim ön plana çıkacak. Girift olmayan, basit bir amaçla güdülmüş bir karakter yaratmak istiyorum, umarım başarılı olurum. Bir anti-hero olabilir yine de, fakat buna karşın Rorschach gibi hero'lukla pek alakası olmayan bir karakter de olabilir. Ya da, doğru amaçları olan, yanlış bir insan veya tersi de olabilir, yorumunuza bağlı. Kubrick'in de dediği gibi "İnsanları bir amaca yönlendirmek ve eğer başka birşey anlarlarsa filmi anlamadıkları hissine kapılmalarını istemiyorum." Evet, okuyun yani.

Yorumlar

Popüler Yayınlar